Läs inte om du ska bli sur!



Anthony Callea - Now You're Gone

Vill inte vakna nå mer snälla låt mig somna in NU NU NU.
Vill inte dö egentligen men ja orkar inte me nått just nu bara allt går emot mig o det är bara JAG som får skit för saker jag inte ens kan rå för. Jag skiter i om nån blir sur över detta inlägg för jag känner verkligen bara för att skriva av mig men jag kommer inte nämna några namn så egentligen kan ingen bli sur!

Vi kallar den första personen person 1 och den andra personen person 2

I alla fall jag och person 1 har väll inte bråkat så mkt just nu men jag vill inte ha någon kontakt med personen vilket inte personen i fråga kan förstå. Personen vägrar lyssna bara för att den kan mitt mob nr utantill vafan ska ja behöva byta nummer nu bara för att du är dum i huvudet? Jag vill inte höra dig säga att du älskar mig för jag älskar inte dig jag vill bli av med dig vill att du ska försvinna ur mitt liv NU och för länge sen jag önskar att du aldrig varit en del av mitt liv för jag har aldrig någonsin tyckt om dig jag har aldrig älskat dig. Du var bara en pina i mitt liv som jag skulle bli av med trodde jag ialfl men icke.. Du blev ett psykfall som vägrade lämna mitt liv. Vet du hur jävla dåligt du fick mig att må? Jag minns dig inte ialfl inte på nå bra sätt minns dock allt dåligt i princip.

Men ja iallafall person 1 älskar att provocera mig?!
Han får ialfl person 2 att bli sur på MIG :S herregud det är inte jag som tar kontakt med person 1 o vafan det är väll mitt val om jag svarar personen eller ej? För det första så har jag inte personens nummer inlagt så jag smsar alltid när han ringt eller sms å frågat vem de är. Är det så jävle fel????????????? AA jag blir sur KORKAD som jag är så berättar jag allt för person 2 som blir sur på mig över att person 1 har kontaktat mig.. Kanske ska jag sluta berätta för dig när personen gjort det? För person 2 alltså? Kanske lika bra för då slipper jag få skit............. Så känns det nu ialfl..

Aja whatever hoppas allt löser sig?! för just nu känns allt hopplöst och meningslöst typ alla gör mig så jävla irri och så jävla less på livet. Jag är en person som inte klarar av när en person säger till mig vad jag ska göra osv då får jag panik. För detta är mitt liv och jag får fan i mig välja att leva det hur fan jag vill eller? Jag har alltid varit en sån som låtit personer köra med mig vilket fortfarande folk gör för att jag är för feg ibland för att förmedla mina åsikter eller att stå upp för mig själv.

Idag är jag extra förbannad bara för att jag är hungrig o då får ja ett jäkla temprament..

Så alla tänk lite innan ni skriver eller säger något till mig!

Jag har även slutat halvt om halvt att vara inne på msn är knappt där en gång i månaden ens bara för att personer där inne får mig arg och ledsen och frustrerad..

Jag vill ha en restart knapp just nu så jag kan trycka på den spola över mitt gamla liv och fram med det nya..

+ att jag isolerar mig mer o mer till o med för min pojkvän känner mig väärdelös som flickvän o idag är de vår 3 månaders dag. Men ja hoppas du förstår jag älskar dig ialfl även om jag typ knappt skriver eller ringer just nu..

- The End -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0