Smaajl 4 miii..



Ligger i sängen suck så trött =(..
Var hos mormor igår mamma Tompy och Tandlösa flisan var där =)
Vi åt kassler och potatisgratäng och fetaost sallad MUMS jag älskar det =D..
Hur som helst jag var sjuukt trött och somnade vid 21 när vi kollade på tv..
Sen åkte vi hem vid 23 och bums i säng för min del.
Fröös som faen men somnade ganska fort SKÖÖNT!

Vaknade vid 9 i morse eller 10? haha minns inte..
Hur som helst så ska vi till mammi idag som jag sa i föregående inlägg.
Dom har ju sålt huset på blidö nu..
HAHA de som köpte huset köpte typ allt innuti alla möbler osv för det tyckte att det var så himla fint.
Vilket det verkligen är LYXLYXLYX..
Dom köpte även båten..

Men jaa så nu har mammi o tompi o fliis flyttat till mormor några dagar för att de har
ju köpt ett nytt hus nu bara de att en av dem som bodde där har inte hunni flyttat ut ännu
så nu väntar de på att han ska ut.

Det nya huset har havstomt spa avdelning bubbelpool utomhus
O aa det säger sig självt en uuunderbar utsikt..
Hahha dom har även köpt en båthiss och en båt utav de gamla ägarna.

Det huset räknas som villa fast mammi o dem har lära skrivi om o gjort det
till ett fritidshus med tanke på att de inte längre är svenska medborgare "de är nu mera skrivna
på Kanarieöarna" så får man inte äga en villa i sverige.

Hur som helst så är väll aa allt perfekt förutom själva husen eftersom de lär
rustas och få en rejäll makeover som de ska fixa.

O snart nu i oktober åker T Mammi o FLiis hem till kanarieöarna.
Förhoppningsvis ska vi snorungar komma dit över jul =)

MYSIGT o sköönt slippa den förjävliga kylan!!!!

Aja nu ska ja ta en dusch o slänga i mig nått så Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0