Så oooorolig =,(



Min misse är återigen försvunnen =,( har inte tänkt på det men han har inte varit inne på hela helgen :S.
Jag vet att jag brukar oroa mig för han men nu gör jag det verkligen skit mycket:S vi bor ju vid en väg eller tänk om han fastnat med sitt halsband som ja precis köpt till honom fast i o för sig cat safe hette det och om han fastnat i en gren ska det låsas upp av sig själv..

Hoppas verkligen det bara är jag som är överkännslig ja vet inte vad ja skulle göra utan min katt!

Idag fick jag föresten 8 stora fina rosor o en liten nalle som hängde på utav - Jag vet vem -
Sött ooh jaa
Ja blev jätte glad.
Tack än en gång =)

Lägger upp en bild sen (=

Ikväll ska ja fortsätta vara sjuk o kika runt lite o förmodligen blir det film. de var nån som verkade jäkligt bra som går på tv ikväll så om nån tv blir ledig paxar ja den ;)..

Idag var det studentmösse provning som ja missade men emma tog min lapp snällt =D

Nu ska ja gå o oroa mig för min misse
snälla kom HEM <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0