Påkörd..

Ja.. efter jag skrivit förra inlägget gick ja ut på bron bara för att lägga en katt godis på bron.. Men tänkte ja kan ju försöka locka på honom inte för att han syntes eller nått men ja lockade på honom..

Då kommer han krypandes från grannens buskar.. svansen helt platt han har blitt påkörd på bakre delen av kroppen han kan inte resa sig själv när han lagt sig ner..

Hur som helst så kom han och ja började gråta direkt fyllde på mat och vatten och han var hungrig hans mage går inåt (han kan inte ha ätit sen förra torsdagen för då var han senast  hemma). Ååååååååh varför just min älskade katt...

H kom hem nästan direkt och ringde vetrinären MEN de hade stängt de stängde klockan 4a...........

Har lyft upp älsklingen här brevid mig i soffan nu han ligger och kollar rakt ut i luften, men nu började han rycka så han måste sova alltså..

SNÄLLA ÖVERLEV SNÄLLA...

Han ska till vetrinären imån det kommer bli svindyrt för han är inte försäkrad men jag kan betala iallafall 4000 det räcker inte långt men inte bara jag som kommer betala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0