Ensam.......

Tårarna rinner som vanligt vet inte var ja ska ta vägen eller vända mig.
Jag är GRAVID så nu vet alla som läser detta det men det gör inte min familj för ja har inte vågat berätta.
Jag kommer inte göra en till abort men kanske det blir missfall det vet man ju aldrig.

På Torsdag tror ja de är då ska ja till mvc för första gången skulle ju vari där i onsdags men de blev inte så.

Jag mår absolut inte bra av denna graviditet trodde ju inte ens att ja kunde bli gravid igen efter min abort för 3 år sedan som ja fick komplikationer utav.

Så ja är fortfarande i chock det är fruktansvärt jobbigt för mig just nu ja orkar inte med skolan ja klarar inte av att äta kött inte ens kyckling för det mesta det smakar usch och lukten stinker ju.

Vissa dagar äter ja bara typ en macka eller ett glas yoghurt som kommer upp lika snabbt.
Det har fått mig att rasa i vikt fast nu har ja gått upp till 53.

Men aa jag är ständigt trött illamående o hungrig men ja kan ju inge göra?
Ja klarar ju inte ens av att ge min pojkvän den uppmärksamhet han behöver så ja tror han gjort slut nu..

Jag är ensam o gravid o fruktansvärt sårbar.
Jag har inte snackat med mina vänner på hur länge som helst ja har ingen att prata med ja bara ligger och sover hela dagarna ja orkar ju inge mera =,(.

Jag vill att jag ska kunna må som före detta men det kommer ju inte hända.

Jag vill vara stark jag vill kämpa men det går inte ja är så rädd att min familj ska hata mig för att jag änn en gång blitt på smällen alltså jag skulle inte klara att vara utan dem..

Jag vill inte vara ensam jag vill inte...
Men ja är det ändå...

Ja tydligen är det slut 6 sms senare javill inte höra dina kalla ord om hur kännslokall ja är.
För ja är inte kännslokall snarare överkänslig just nu ja orkar inget om ja bara kunde så skulle ja dö.
Om ja bara vågade..

Men ja vågar inte, inte så länge ja har ett liv i min mage som är beroende utav mig..

Du klarar inte ens av mig just nu du skulle aldrig klara av att vara gravid.
Undrar om du kommer klara av när din son/dotter kommer?
Om han/hon kommer?

Nej nu ska ja fortsätta gråta sen duscha o sen vara vaken hela natten hoppas ja får sova..

Kommentarer
Postat av: tiias

http://kartor.eniro.se/query?what=map_adr&mop=aq&search_word=&geo_area=%20%20Sandviken&lang=&pis=1&click_id=&tpl=&partner_id=trhast&imgmode=

2009-09-16 @ 21:19:13
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/
Postat av: Sara

Natta, du kan alltid höra av dig till mig! Jag finns här och pratar mer än gärna med dig. Längtar tills vi kan träffas igen med

Kram

2009-09-20 @ 10:23:23
URL: http://www.metrobloggen.se/ungmamma1989

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0