Deprimerad.. Operation.. CP MOBIL...



Vet inte varför men känner att ja är i en sån fas nu. Ja känner inte igen mig själv visst ja har väll typ alltid vari lite virrig osv.. Ja har typ vari senil läänge men nu är de fan i mig kört ja glömmer minsta lilla detalj och jag missar ord och bokstäver när ja skriver så ja lär läsa om allt innan ja vet att de är rätt... Sen en sak ja alltid kört på "kolla plattången är urdragen" minst 10 gånger innan ja åker till skolan jag drar ju alltid ur den MEN även fast att ja kollar att kontakten är ur 10 gånger så är ja i alla fall orolig när jag åker så H får typ alltid åka hem och kolla så den är urdragen. Sen om jag ska gå ut eller till skolan ja va fan man nu ska göra så kollar ja dörrarna 100 gånger innan ja fattar att det är låst osv o sen låser ja upp kommer på att ja lär kika plattorna på spisen som jag vet att ingen satt på men man vet ju aldrig? Så sen samma procedur låsa dörren dra i handtaget hundra gånger.. Ja har alltid vari sånn.. Helt sinnesjukt.

Imån blir det en kortis till skolan har lektion i 2 timmar eller nå o det är vävning.. Jag och elin ska göra handdukar tillriksunderlägg och en ful duk som man måste göra "jag gillar inte fyrkanter"......

Sen lär ja ringa angående studentmössa missade ju förra veckan då ja va sjuk o de va mössprovning o aa ja glömde ringa idag SÅKLART vad förväntar man sig utav mig?

O just ja nu kom ja på varför ja skulle skriva blogg nu de var för att skriva om Älsk som opereras imån svansen ska ju bort då.. Så han fick inte äta efter 6 idag =( han blev jätte konstig han trodde vi bara var elaka eller nå eftersom kaninen som han är skit rädd för fick mat men inte han.. Åååh han stirrade som fan på mig sen började han slicka och GNAGA på mina fingrar haha :P.. Aja HjalleBalle SvansLös..

Och en sak till min mobil funkar typ inte som den skaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........
Den bryts och ja kan inte skicka sms ibland aja whatever får köpa en nyyy snart när mina pengar kommer..

22:23 visar klockan alltid när ja kollar på den :S dock går min data klocka typ 7 minuter fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0