Är jag så billig?

Med tanke på VISSA sms som jag får osv är jag verkligen så billig tror ni?

Skit samma se mig som vad ni vill jag tycker bara det är allmänt kränkande.

O EN SAK TILL!!

Ni som har problem med att ja inte kommer göra en abort ni kan sluta höra av er bara ja har ingen lust att höra era jävla ord för jag bryr mig inte detta är inte erat liv det är MITT!
Ja skiter i era jäkla åsikter visst ja ska inte ljuga det gör sjukt ont att höra..
Men precis som resten säger det är väll nu ja får reda på vilka som är mina RIKTIGA vänner?
Jag kräver ingen hjälp för det är jag som försatt mig i denna situation ja behöver ingen hjälp men ibland kan det vara skönt att ha nån att prata med. Kanske inte just om detta men om allt som vänner pratar om. Jag menar jag är samma person som förr bara att jag förmodligen kommer få en puckel på magen men en snygg sådan! Ja hoppas ja får en ja hoppas att det inte blir missfall.. Om cirka 3 - 4 veckor vet ja lite mer säkert hur det kommer bli för då passerar jag strecket alltså vecka 13 o 90 procent utav alla missfall sker före vecka 12.
Men hur som helst vi får se..

Så skriv inge om ni inte har nå vett i skallen jag behöver inte puckon i mitt liv!

Nog om det just nu sitter vi o myser ja o några i familjen äter ost o kex vindruver honungsmelon o grönsaker dipp o godis haha. Äre lördag så äre...

Hur som jag är sjuk just nu aaaas ont i halsen feber o förkyld som javet inte vad men de har ja kännt länge att ja skulle bli sjuk..

Idag har ja föresten bakat kanelbullar för första gången i mitt liv o de blev heeelt perfekta =D

NU ska ja kika på webbtv o sen soova

Ha de så braa..

Pyss

Kommentarer
Postat av: tiias

:(

2009-09-19 @ 23:15:12
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/
Postat av: tiias

Det är inte ditt liv det är vårt:) jag kommer alltid finnas och stötta dig älskling. älskar dig mest av allt..puss

2009-09-19 @ 23:18:24
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0