Stopp - Knappar.. + Breeev

De suuger ju :O.
Igår fick ja nån typ kännsla av att min stopp knapp på bussen inte funkade.
Men ja sån är ja alltid orolig över små saker haha..

Ialfl så vare nån kille som satt sig brevid mig o vi satt där fram där man kan typ ha bage..
MM.. Tänkte typ aa men ja är bara fjantig klart knappen fungerar..

Så kommer min busshållsplats..

- Klick klick klick klick

FAAAAAAAAAAAAN den funkar ju inte haha ja fick små paniik ja kunde inte resa mig o trycka på knappen i taket eftersom han satt brevid mig o min jacka är steeeeeeeel i armarna den sitter som skinn :P..

Så ja frågade damerna bakom o

- Klick klick klick
VAAAAAAAH MIN PLINGA FUNGERAR INTE

säger hon inte ganska högt så en på raden brevid hör

- PLIIIING

Hennes funkade ooo ja blev glad så skönt att veta att andra hjälper till :D
Ja skulle aldriig våga skriika STAAANNNA :P haha
sån är inte jag,.

Men aa nu har ja vari med om skapp knapparna o hoppas de adrig händer igen haha ;);)

Nödvändigt inlägg?
Ohhjaah ;)

Idag fick ja även brev hem oo så kul tänkte jag fast sen såg jag att det kom från gävle sjukhus..

- Du finns i "riskgruppen" så du kommer få vaccinera dig emot svininfluensan dessa tider!
Bla 20 oktober :O haha knappast att ja tar en spruta på min 20 års dag :S får göra de dan efter då..

Om ja vååågar ;).

Sen får ja en spruta i november med samma månad ja ska ta en massa prover shiiet ja som är asskarjj för spruter detta är då verkligen inte mina månader eller heller..

Fast jaaa är man i riskgruppen av de som kan "dö" eller bli allvarligt sjuk i väärsta fall (tror dock bara nån enstaka gjort det) såå får man stå först i kön. ONÖÖDIGT influesnan har ju fan sluuuuuuutat nu..

Aja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0