Skaffa ett liv!

Anonym om <3:
ska du dricka när du är gravid? herregud människa.. jag tycker synd om dig. fjortis är verkligen va du är. du kommer aldrig kunna bli gravid igen om du håller på så..
IP: 83.252.37.179

seriöst vem du än är sluta läsa min blogg du klagar om saker hela tiden =S.. Ser att det är samma eftersom man ser IP på alla som komenterar.. Jag skulle aldrig dricka om ja skulle behålla barnet så nu vet du o har ja sagt att jag vill ha barn sen eller nej knappast ditt problem o fjortis kom me nå bättre..

Kommentarer
Postat av: tiias

Jag måste bara säga att det e inte jag som kommenterar med det ip nr för samma person kommenterar min blogg med. Va allt jag ville säga så slipper jag få skit för nått.



Jag orkar inte bråka eller nått så du vet, jag har låtit dig vara sen sisst jag smsa för jag lever mitt liv och du lever ditt å skiter i varandra så blir allt lugnast. å me detta menar jag inte att jag ändrat min uppfattning om dig eller om hela situationen. vill bara att du ska veta att jag bryr mig inte om va du gör eller inte och jag kommenterar inte anonymt.



Va allt. hejdå

2009-10-30 @ 23:24:13
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0