Onsdag!

Yees.. Igår blev ja 20 år yey känner mig gammal (;.
Hur som igår så gick ja i skolan som vanligt o sen så gick ja på stan med Emma o Malin =) köpte äntligen en halloween kostym =D ska vara en mus en sööt sådan på halloween älskar min dräkt hoppas ja gör de nästa vecka med annars så känns de inte riktigt värt att jag lagt ut 700 på bara den..

Hur som helst blev lite smink o kläder o smycken o rosa bandet igår.

Sen så kom pappa och hämtade mig o ja blev firad fick pengar platttång o smycken =).
En massa go mat osv.

Nu ska ja bara invänta mitt löshår som bör komma hm imån eller på fredag sen är allt klart förutom dricka men de får ja fixa i sista sekund känner ja just nu!
O som ni förstår så kommer ja inte vara gravid länge till trodde ja skulle må dåligt men nej ja känner att detta verkligen är helt rätt har inte vari glad alls att ja vari gravid bara försökt lossas vara det men har bestämt mig för att vänta nu vet ja att ja kan få barn så då kan ja luungt vänta tills ja är 30 o har jobb och ekonomi o är gift!
Hur som helst det är snart ett avslutat kapitel!

Ikväll ska jag till David som är nyopererad :P o säga hej troligen vi får se hur de blir med det om ja hinner osv..

Imån ska ja bli ännu mer firad!

O på Fredag komme Jimmy kanske till mig så det ska bli kul.
Känner mig glad och avslappnad just nu fast mest trött :P
Över jul/nyår ska ja till mamma hon bokade biljetterna igår, så skönt att komma bort från sverige o alla människor ja bara vill komma bort ifrån!

Nej men nu ska ja kika runt lite o sen blir det skola för hela slanten helt ensam här just nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0