Lördag.

Jag skrev ett inlägg tidigare idag men blogg.se krååånglar som vanligt. Sånt är livet =)..

Igår firade mamma o dem mig fick en massa fiint..Indisk mat blev det också..MUMS..

Kvällen flöt på och jag halv somnade så vi åkte hem ja somnade halv 12 och vaknade vid 4-5 tiden då hade ja fått en massa sms som ja inte orkar bry mig om jag blev inte ens ledsen jag har inte gjort nå fel!

Hur som helst jag blev arg och besviken så ja kunde inte somna om. Istället fick ja ett obehagligt lungn i kroppen du visade din rätta sida!

Smsade med en massa vänner och pratade mobilen varm i mitt kalla rum!

Bestämde träff med David ikväll han har ju flyttat och det var sjukt länge sedan jag träffade honom sist ska bli skönt att starta ett nytt kapitel i mitt liv nu!

Kommer sluta skriva om min graviditet i bloggen för ingen som läser har med den att göra!

Ensam och gravid jaa de är ialfl många som klarat det!

Nu ska ja duscha o fixa mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0