Lördag!

Ligger i sängen nyss ätit "enchiladas" (kryddad köttfärs i totillia som man gör i ungnen täkt utav good sås) det var svinigt gott =) tyvärr tål javinte lukten av kött osv men ja de gick i mådde bara liiite illa gu ja längtar tills detta är över försöker hela tiden glömma att ja är gravid bara för att annars kommer allt kännas så mycket svårare när ja ska göra min "förlossnings" abort uuew smärta.Men ja förtjänar den smärtan usch vill att det ska gå fort men det kan ta 6 timmar - 1 dygn med värkar o dylikt.. en sak är jag jävla rädd för tänk om ja hinner känna bebisen simma eller sparka i min mage ja skulle inte klara av att göra detta då men ja hoppas ja slipper känna det så att detta kan få ett slut.

Vid 8a ska ja ta bussen till David om inget annat kommer upp för honom man vet ju aldrig =P. Nu ska ja snart fixa håret sen är ja klar eller ja lär väll klä på mig också men aa.. Ha en trevlig kväll vem du/ni än är!

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0