God natt..

Mår inge bra alls idag.. Jadda jadda.. Vem bryr sig egentligen? Moi!
aaah shit the same ja ska sooova nu ialfl o pallra mig till skolan o ge mig själv en spark i baken..

..Jag Älskar Dig Mattias..

- Orkar inte ringa ikväll bara..
Men aah vi har ju redan pratar idag så ja ringer imån.
Men en sak måste du förstå ja är proppad med hormoner just nu
aah ja skyller på dem för i ena stunden är ja jätte kär i dig i andra stunden
vill ja inte veta av dig o i tredje stunden ja dåå gråter ja bara..

Hahah att bro på dessa jäkla hormoner ja nu kommer tårarna igen haha pappa ringde o fråga va ja vill ha på min 20 års dag.. Ja vad ska ja säga ingenting? Ja önskar mig ingenting utav nån men han vill verkligen.. Åååh ja hatar mig själv.. Ja önskar ja "kände" honom för de gör ja inte ja sakna honom hela tiden men ja ringer aldrig.. För ja vågar inte.. Varför? Jo för att ja är rädd att ja inte ska ha nått att säga.. O ja om denna graviditet går som den ska vet ja inte ens om han kommer finnas kvar i mitt liv inte om mamma och övrig familj/säkt heller kommer göa det?.. Ja hoppas för ja älska dem allihopa de är inte de att ja behöver deras hjälp osv utan de är helt enkelt för att de är min familj och ja älskar dem och vill inte förlora dem mer än ja redan har gjort.. Ja känner skuld till dem jag känner typ att ja förstör deras liv nu när ja är gravid.. Undrar hur de kommer reagera.. Jaaaa nu ska ja sluta böla o krypa ner o sova o drömma en härliga mardrömmar som vanligt!

sweet dreems

Natakoz.

Kommentarer
Postat av: tiias

Det e ingen fara älskling:) Jag finns iaf här om det är nått:) du e min nr1 så är det bara. kommer alltid finnas för dig sötnos. Älskar dig med:) hoppas du sover gott nu. puss din tiias

2009-10-07 @ 04:46:53
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0