Dra åt helvette allihopa!

Folk som bara ska klaga på att ja inte använder punkter eller stavar fel osv VARFÖR läser ni ens puckon?
Folk som ska lägga sig i och tro att ni kan styra över mitt liv dra åt helvette..

Å att vara gravid suuuuuuuuger just nu ialfl allt är tråkigt spec mat hur fan ska man kunna äta ett jävla skit om man inte tål nån smak eller nån lukt? Å alla jävla mardrömmar som jag fått från att ja blev gravid o att man måste springa på toaletten hela nätterna liiiten blåsa ab.. O att vara ensam det är värst visst mattias finns men ändå inte..... Han finns där men inte här sure snart men han kommer ändå inte vara här HÄR alltså för mig.. Jagvet inte vad längre..

Men aah..

Nu ska ja äta en äcklig pizza..

Kommentarer
Postat av: tiias

Jag kommer visst vara där för dig. Varför säger du så? Varför tror du änns jag flyttar för? det e för din skull och inget annat. så joo jag kommer vist finnad där för din skull. du kommer vara hos mig och när du inte e det e det bara för dig att ringa så kommer jag direkt. puss

2009-10-06 @ 21:16:50
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0