Skooolan..

Sitter i skolan med en fungerande mellanslagstangent känns sjukt..
Hemma lär ja ju trycka ctrl + c kopiera ett mellanrum o sen klicka ctrl + v varenda gång som jag ska ha ett mellanslag. Har blitt så jäkla van så nu går de ju så klart undan medans detta tar tid fast nu börjar det spiida lite..
Som ni märker har ja inte spec mkt för mig.

Idag gick jag upp 02.00 ja på natten somnade vid 00.00 vaknade 02.00 vari vaken sen dess försökte verkligen sova men sen så gick de bara inte så slängde iväg ett sms till Mattias som alltid är vaken o så fick ja terra honom lite de va ju tur slapp ja känna mig så lonly..

När vi lagt på var klockan typ 05.20 o då gick ja upp sminkade mejj o sen stekte ja 1 ägg gjorde äggröra men kom på att ja vela ha fattiga riddare så la ägget på en tallrek på med massa tabasko åt upp det medans ja stekte fattiga riddare på med massa socker o sen slank det ner i magen min namnam.

Försökte fixa håret orkade dock inte med hårförlägningarna så blev o platta o sätta upp skiten bara..
Sen var de bråådis slängde på mejj kläder o H o ja sprang ut JA han är hemma från afrika nu så nu får ja skjuts på mornarna minsann o så fick ja godis o berömm över mitt städande igår!
Ialfl han skjutsade mejj o faan klockan är 07.40 fan den går rätt 5 min på oss gasen i botten vi tar järnverket oo seeeegt de gick massa bilar framför men vi kom när bussen kom så ja han med motta.
- Hej Ungdom Gävle. Sa ja då o langade fram en 50 lapp
- Heej ja ungom Gävle. Sen fastna han me sin blick..
- 20. sa jag
- Aha precis då skrattade han o gav mejj biljett + växeln.

HALLÅ det heter ju skolungdom om man är under 20 så varför funderar de ens vilken ålder man har?

Ialfl ja kom till skolan efter en lång o seeeg kö med läskiga infall trodde vi skulle krocka 2 gngr..
Satt mig nere vi svenska o väntade klockan var då 08.14 o man får inte komma försent 1 minut.
Ialfl ja TRODDE vi började 08.30 MEN icke sa nicke Slänger iväg ett sms till Emma o frågar när hon ska komma precis då kommer Frida o säger hej vad gör du här?
Jag fattar inget vadå tror de ja sslutat skolan eller?
Men neej hon förklarade att hon har engelska B nu o att vi andra SOM VANLIGT börjar 09.50..

ÅÅÅÅH ja orkar inte har ja stressat för att komma i tid o då duuger de minsann inte..

Nu kom min mentor o vi ska prata lite senare hoon hade tänkt åka hem till mig idag eller smsa berättade hon.
Ja hon är omtänksam..

Nu ska ja sitta här o gloooo tills vi börjar..
O så gå heeeeeela låååååååånga dagen o sen åka hem o döööö
sova tiiiiiiiiiiiiiidigt först ska ja skriva ett brev o fylla påå mobilen har bara 2 spänn på den märkte ja igår ;)

haha

Pusss


Kommentarer
Postat av: Tiias

Brevet får du absolut inte glömma:) skicka med godis med:P för jag dör snart av socker brist;) haha

2009-11-11 @ 16:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0