SJUUKT aaaaaaaaarg!

Vaknar vid 8a el strax före.. Hur som helst ser ja ett jävla sms där det står:

- Förlåt gumman. jag har räknat ut hur många månader och dagar du är gravid. Och det är jag som är pappan :(.

Hade inte numret inlagt men kände igen o förstod direkt vem det var alltså PATRIC. Herregud om det vore ditt skulle jag föda i december LÄR DIG RÅKNA INNAN DU SÄGER ETT SKIT!! Blev så arg att ja inte kunde somna om..

Men sen surfa ja runt lite o läste mail från mamma =) blev ja mycket gladare berättade ju för henne igår om detta o hon vart glad o berättade för mormor =P.
Läängtar tills ja kommer till henne o bort från alla puckon här hemma!

Den enda som kan vara och som är pappan är MATTIAS för jag var ALDRIG otrogen!
Nu vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0