Myskväll ensam <3

Eller ja helt ensam är jag ju aldrig =P T finns alltid med mig!. Dagen började med att ja va helt i min egna lilla värld glömde bort allt o vimsade bort tiden. Sen fixade ja smink + hår ialfl liite. O sen bar de iväg till Ica med bror min, handlade en stoooor godispåse till mig o pizza satts o fetaost o grejjer namnam <3

Sen kom vi hem ja diskade o plockade i den sista disken medans bror min som han gjort hela veckan =P fixade maten. Min del utav pizzan bestod utav tonfisk o fetaost <3 klarar inte av lök just nu. Sen åt ja sjukt mkt så ja nästan sprack kändes de fan i mejj som haha. Sen tog ja de bara lungt har vari så himla trött inte orkat me nått idag sucksucksuck..

De va bara massa skit på tv så jag kikade på the proposal (eller hur de stavas) toppen film att kika på ensam (;. Var inte spec godis sugen dock men sjukt fruuukt sugen vilket ja är nu med ååh tänk kiwi, mango, vindruvor, passionsfrukt, sånna där små oranga saker i nå jäkla blad, CITRON, CITRUS, hallon, JORDGUBBAR, smultron o massa mer fruuuktgalen är va ja är får bli mitt lördagsgodis =P

O till er som undrar NEJ jag är inte tillsammans med mitt ex igen o kommer inte bli de heller o ingen annan heller för den delen. Känns som att alla frågar det hela tiden =S. Jag är SINGEL alltså S I N G E L och trivs jäkligt bra med det har man en bulle i ugnen så lär man tänka lite mer än på sig själv!

Är just nu gravid i vecka 17 =O sjuukt vad tiden FLYYYGER iväg. Kändes som att de va igår ja fick reda på att jag var det men icke. Det betyder att jag är inne på den 5e graviditetsmånaden =S låter ännu läskigar. Personligen tycker ja inte det syns ett skit ännu men ja en viss annan person tycker ju de =P. Ja vill ha en jätte kula javill att det ska synas så jag kan känna mig gravid.
Med tanke på att jag inte kommer få göra någon abort. O det vill ja inte heller o ja tänker ni smart o vara ensam gravid blabla jada jada. I know tyckte så jag med men jag är inte ensam pappan till lille T finns med i bilden igen inte för min skull men för T skull =) skit glad för det han stöttar mig till 100 o vi är jätte bra vänner Love him as a best friend!<3

Nog om detta nu =P vill inte prata så mycket om graviditeten för tillfället måste få tid att SMÄLTA allt. Plus att nu är ja skit trött o mina blommor är döda shit att ja aldrig lär mig vattna.. Åh dessa världsproblem får skaffa plastblommor när ja flyttat (; det fulaste som finns i pricip..

Ne nu ska ja sova vilket ja brode gjort för läääääänge sen kommer ialfl o vakna typ 3 gånger o springa o pissa =P så äre när nått trycker på eller ja i detta fall NÅN trycker på.. Hur som sov så gott alla =)

PussPussPussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0