Moorning underbara söndag =) Tror du på tecken?

Känner mig super gla idag av nån annledning =). Är hemma nu ialfl =P

I morse typ vid 12 skjjutsade David hem mig. Jag halv sov med öppna ögon (;. Hur som helst Jag o M har bestämt namn till Lillen "Tindra" eller "Theo". När vi åkte i bilen slog ja upp sinnet eller vad man säger o där på en bils regskylt står det "Teo" haha betyder det något? =)

Gårdagen då. David hämtade mig vid 9o tiden efter att ja ätit tacos som bror min gjort =P. När vi kom till han så kikade vi på filmen aventureland SKIT konstig o skit rolig film (=. Sen pratade vi massa skit som vanligt o sen ringde Fontan o vela äta o David hade precis sagt att han va hungrig. Så ja o han följde med F o hans flickvän till Max där dom gluffsade i sig o klagade på storleken påhamburgarna haha (;. Sen skjjutsa de hem oss till David o vi kikade på Tv o skickade in sms te en sån där grejj på MTV svaret blev 63% o typ Nathalie tycker om 3kant eller nå sånt haha. Sen la vi oss o somnade vid 5-6 i morse o vaknade vid 11 han skulle ju jobba =P.. Så ja är dödstrött har precis kikat på Ciao Bella den dög (;. Ska kika på The Boat that rocked eller vad den heter.

O näe ja o David är inte tillsammans =) träffades på 60/70 grejj när jag var 16 år o vi har alltid bara vari vänner han har alltid funnits där =).

Nu har ja små ont i sidan av magen så nu blir de filmtajm o tacos ha de så bra så skriver ja lite senare o lägger upp nån ful bild (:.

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0