Första bilderna på min Son =)







Jaa nu har jag varit på UL =) skiit läskigt var det ^^ när man såg en människa i magen haha =). Min bm hade skrivi fel så de stod att ja var i vecka 14 :S men NEJ idag är jag i vecka 19 + 4 har alltså gått längre än jag och mattias trott =P..

Hur som helst det blir en liten Theo min lilla son =D guud var så läskigt att se han när han låg helt stilla o sov man såg bara hjärtat som pickade men ultraljudssköterskan knuffade på han så han börjde röra sig lite smått. Han låg även o bresade med benen till hennes förvåning hon berättade att de brukar aldrig fråga om man vill veta kön men nu såg man det så tydligt att de va en liten kille =D precis som jag trodde. Mattias gissade på tjej o ja på kille ^^. Känns så himla bra att han lever min lilla sötnos som gör ont =P.. 18 onde april kommer han =)

Kommentarer
Postat av: Tiias

Våran lilla Theo:) såå otroligt glad ska du veta:D längtar efter vår skatt. puss

2009-11-27 @ 16:56:32
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0