Brinnande Bil och Läckande bröst kan de bli bättre?

Pratade med pappa i tele o vi kom fram till att han nog blitt med hus =) GRATTIS. Ialfl precis då kommer bror min in springandes "RING BRANDKÅREN BILEN BRINNER" jag fattade inget så jag lyssnade med halva örat förstod nog inte situationen riktigt. MEN pappa fattade ju så han sa lägg på. Sen fick Bror ringa brandkåren o ja kikade ut genom dörren möts av världens rök och illalukt. Så ja gick in igen. H lärade springa ut o köra iväg sin bil eftersom den stod brevid brors brinnande bil. Sen hämtade de brandsläckare o vatten hink.

Som tur är en granne brandman så han fattade vinken o sprang hit o kopplade ur batteriet o vips så försvann lågorna. Sen kom brandkåren för lite efterarbete tydligen var det nå kopplingsfel.

Ialfl sen märkte ja att min fönster SOM ALDRIG ÄR ÖPPET stod öppet så ni förstår lukten i mitt rum nu? Bränt gummi plast ja inte vet ja alla jäkla brända lukter man känner. Så ja är faktiskt små yr :S kanske för att de stinker haha ;).

En annan sak mitt i all hetts känner ja att det är blött innanför tröjjan o mkt riktigt mina bröst läcker :S usch redan? Javisste ju att de börjat producera men vafan läcka trodde ja det skulle dröjja med att göra SUCK. Fast ändå nu vet ja ialfl att det funkar som de ska =).

Var bara de ja skulle säga för tillfället

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0