Bloggtorkan är Över =) så heej igen ;)

skriver typ aldrig blogg nu mer men ska försöka bättra mig! Här kommer en snabb sumering av de dagar då bloggtorkan vari över mig!

Det har hänt faktiskt VÄÄLDIGT mycket den senaste tiden. I Onsdags var ja hos Helena på Mvc själva Inskrivningen var ju då eller de var till för det. Vi kikade vikt osv o jaa det hade hänt lite hade gått upp några kilon. Sedan pratade vi om en massa som hör till graviditeten o sen så kom en annan tjej in o ja o hon bestämde möte för att prata om framtiden boende ekonomi osv med tanke på att jag inte har egen lägenhet o att ja faktiskt pluggar. Så den 10onde December har vi möte =).
Ialfl så skulle hon sticka mig för blodprover osv jag fick ligga ner eftersom ja är såpass nålrädd haha.
Hon stack in nålen efter många om o men i höger armen (hon hittade inga blodkärl först eftersom mina är såpass smala o småå) men de kom inge blod =( sen provade hon i höger handen men inge blod kom där heller =( hon försökte verkligen böjja o grejja med nålen i min hand o de kändes =P. Hur som helst gav hon upp för hon tyckte synd om mejj så fick en tid till sjukhuset dagen efter.

MEN det som är allra mest spännande är att jag ska på mitt första ULTRALJUD nästa vecka nu borde ja ju vara i vecka 20 (alltså 19 nu o 20 nästa vecka) o vi hade TUUR att vi fick tiden så snabbt berättade Helena =).

I Torsdags var ja ääntligen i skolan o började väva på min duk slutade kvart i 11 o då åt ja o sen åkte ja direkt till sandviken sjukhus. Var där kvart i 13 skulle vara där prick men fick komma in direkt. Så försökte en sköterska o sticka mejj i vänsteramen MEN inge blod kom =(. Så kom en annan som körde nån annan metod o det gick direkt =P. Hon berättade att ja skulle få ett blåmärke o att hon inte viste varför vissa fick o vissa inte.. Sen kollade vi nå mer + järnvärdet som låg på 108 som tydligen är för lågt? Det förklarar ju min trötthet o kanske mitt svimmande på bussen`? Ska aldrig mer stå piinsamt att lära sätta sig på golvet för att man nästan svimmar..

Fredagen var ja i skolan dubbla lektioner bara för att ja velade väva klart min duk blev klar med allt o så satt ja i ca 8a timmar hemma o knöt :P så sjuukt ont i handlederna idag =P. Nu ska ja äta min tonfisk Pizza som jag gjort skiiit goo;) så puss heejjj






Kommentarer
Postat av: Elin

Ja jag har undrat vart du hållt hus :P. Kul med ultraljud, det är så spännande :).

2009-11-21 @ 21:58:12
URL: http://NoahochMiltonsmami.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0