Varför ska killar alltid slåss?

Den frågan ställer jag mig dagligen, varför slåss o inte kramas?
Patric gjorde illa sin hand igår men ja tror han förtjänade det ;) fast jag vet inte om det berodde på en grejj ja inte tänker ta upp i min blogg men mm..
Han slåss gämt min lilla plutt alltså han slår inte människor han slår saker, möbler, väggar osv haha ;D o då tkr ja man får skylla sig själv om man gör sig illa på kuppen :P..
Ja tycker det inte är nödvändigt ialfl :P men de är  ja de..
Patric tycker du att de va värt att göra illa handen ;)?..

Idag har ja inte hunni göra så mkt bars vaknat kikat på are you smarter then a fhiftgrader?
Och SJÄLVKLART har jag även kikat på The SIMPSONS <3 ;) o pratat med skadade Patric :P
Sen har ja sminkat mig putte lite orkade typ inte haha o plattat luggen men sen blev det lockar ialfl hehe ja är lat idag tror ja tyyp haha ;D..
Men ja ska ialfl städa klart rummet o sen plugga o sen ringa pappa o berätta att ja inte kan hjälpa till med flytten imån för ja lär ju sy de 16 flaggorna te sandvikens komun så morfar får dem nån gång.

Nä nu ska ja bara svara på lite mail o sen ska ja ta i tu med rummet mitt PUSS

Kommentarer
Postat av: Marcus Berg

Störta anledningen varför person slåss är väll för att hävda sig av någon anledning, dock tycker jag bättre om och prata om saken en slåss om det.



Så du är också en Simpsons fann du (härligt att höra hehe)



2009-05-23 @ 12:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0