underbart =)..

Jag är så himla lycklig att det inte finns ord, en person jag verkligen trott jag förlorat för alltid har kommit in i mitt liv återigen =).
Denna gång för evigt får jag hoppas även om det blir som vänner..

Nu ska jag kika runt lite o sen ska ja sova.. ska ju upp 5 imån o sen ska ja vara i skolan te på kvällen eftersom vi har träning till visningen så snart ska ja gå däruppe på "catwalken" LOLL haha :P och visa mina kläder usch jag är så nervös så att jag spricker..

men ändå så lungn..
Ett lugn som jag fick idag, ja känner mig inte stressad längre för nu känner jag mig hel igen..

oo btw jag hade det sjukt trevligt i sthlm ;)

jajja nog med skit snack nu ska ja sova =)

natti

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Marcus Berg

bra att du hade kul i Stockholm (det förtjänar du verkligen) men mest glad för din skulle är jag att läsa att du hitta en felord vän (hoppas du inte mister den vän något mer (riktigt glad för din skull Nathalie)

2009-05-31 @ 23:17:02
Postat av: Anonym

Undra vem denna personen kan vara..;) som gör dig så lycklig. men det va väldigt sött skrivet. Du är iaf inte ensam om att vara lycklig:) you make my day sweetheart^^ //from your forever love;)

2009-06-01 @ 06:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0