Time after Time..

Ja kan inte sluta LE! =)..
Har ingen aning om varför men ja kan bara inte sluta LE...
Idag åkte ja inte in till skolan sov över typ var ju vaken hela natten o pratade med Guds barn ;) haha..
Nä men seriöst så kan det gå :P..

Har ialfl börjat med mina 16 flaggor nu :D:D:D oo vad bra det går ^^, NOT!!
Ja är sjukt lat haha :P men sånt är live..

Nu ligger ja ute i solen med min vita bikini och mjukisbrallor haha.
Tänkte skriva skjort dokumentationen och nåla klart flaggorna så de bara är att sy dem sedan =)..

Ja har inte tänkt på det men det är fan i mig sommar nu 345 grader känns det som :P hehe ska försöka få lite bränna idag de som känner mig vet ju hur sjukt blek ja är :P haha..

Guud vad skönt det är snart lär ja fan sova lite här ute i solen men lär bara hålla koll på min flis bit dels om hon vill ut och dels för att hon inte ska springa iväg om ja råkar somna fast ja lär ialfl sola ryggen nu en stund så :)

PussPuss alla glada

Kommentarer
Postat av: Marcus Berg

Härligt att du ler och mår bra Nathalie (det glädjer även mig det). Hoppas du har det bra och får en solbränna ute i solen kramar en som saknar din närhet...

2009-05-25 @ 13:54:12
Postat av: Anonym

Jag måste tyvär göra dig besviken å säga att det va inte jag som skickade blommorna..:( fast man kunde ju önska^^ hehe..ha det toppen kramar

2009-05-25 @ 18:55:42
Postat av: Anonym

Mina sista pengar gick när jag skicka sms:et till dig..så jag kan inte skicka mer nu..:( kostar tydligen att sms:a dig nu för tiden förr va det iaf gratis..:( Men vi får höras någon dag..ha det toppen nu å ta hand om dig solstrålen^^ kramar

2009-05-25 @ 19:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0