So sick...

Idag vaknade jag väll vid 10 när Patric väckte mejj men jag sov 30 min till o sen ännu ytterligare 30 minuter.
Sen gick ja upp åt fattiga ryddare te bruunch haha :P så nu klarar ja mig hela dagen..

Efter det så var ja ut med min hund o gick typ inte långt men tillräckligt för att hennes små korta ben inte orkade :P haha men så blir de ALLTID så man lär liksom bära henne ett tag haha,,

Idag la hn sig mitt i en tunnel o varenda gång ja knuffade lite på henne för att hon skulle röra sig så lyfte hon bara rumpan o låg kvar med överkroppen haha..

Jag HATAR att bära henne för hon är så jäkla tung, men ibland måste man ju eftersom man inte orkar stå där som ett fån hela dagen :P.

Idag känndes de extra jobbigt eftersom ja råka skrapa armen igår så det svider å då sved de extra mye när hon skulle ligga på min arm



så ser min otroligt vackra arm ut :P

nu ska ja snart fortsätta me flaggsen :D

tänkte bara kika in o säga hej :)

pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0