Onsdag Ledighet <3

Fan vad kass jag blivit på att skriva :P..
Har dock inte mått så himla värst bra både när det gäller patric o skolan oo hälsan.
Jag o Patric har bråkat varenda dag nu förutom idag SKÖNT hoppas det håller i sig nu är sjukt jobbigt att bråka för det tar verkligen på krafterna o nej ja o han är inte tillsammans ännu för ja vill ta det lungt för både hans o min skull så vi är vänner nu vet ni.
De som känner mig vet varför jag inte kan hoppa in i förhållanden hej vilt
Jag är sjukt stressad o de känns som att nedstående litsa bara blir längre o längre :(
Nä fan nu ska ja pallra mig ut med hunden o anntagligen höra patrics stämma i mitt öra haha :P..
Nej nu försöker min hund bokstavligen gräva sig igenom dörren haha så ja lär rusa men aa vi hörs.

PussPuss skriver strax eller imån

Att göra Torsdag Fredag Lördag Söndag:

(x) Plaggskisserna till den nuvarande modelle
(x) Minst 1 Modell + Plaggskisser
(x) Köpa present åt Emma

(x) Fira Emma som fyller 21 idag =)
(x) Minst 1 Modell + Plaggskisser
( ) Barnplagg
( ) Barnplagg
( ) Byx Dok. 1
( ) Byx Dok. 2
( ) Trikå kl. Dok.
( ) Börja med uppsatts om William Shakespear.
( ) Klippa ut 16 flaggor
( ) William Shakespear
( ) Sy de 16 Flaggorna
(x) Minst 1 Modell + Plaggskisser
( ) William Shakespear
( ) Eventuella rester
( ) Virka klart
( ) William Shakespear
( ) Virk dok.
( ) Lämna in Uppsattsen om William Shakespear
( ) Lämna in alla Dokumentationer.
(x) Lämna in alla modeller + plaggskisser i nån pärm eller nå.
( ) Göra klart alla samhälls shossanhejsan :P
( ) Skicka in papprena till CSN
(x) Sy knappar på skjortan
( ) Hjälpa pappa att flytta på söndag.
( ) Plugga in 30 sidor hälsa blabla..
( ) Prov på måndagen i hälsa alltså idrott.
( ) Städa mitt rum.
( ) Klippa färdigt flisan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0