Många blommor blev det! =)

Ja idag har ja varit i skolan hela långa dan..
Typ jobbigt speciellt eftersom ja inte sovit en sekund inatt, ja låg o släckte på lampan hela natten :P..
Helt seriöst så trodde ja att ja höll på o bli blind hehe :P
var så jäkla rädd så det finns inga ord..

Men när ja kom hem möttes ja av meera blommor :D denna gången 3 stora röda rosor "jag älskar dig" Ifrån patriic..
aaw sött vah? :)

Vad uppskattad ja har fått käänna mig de senaste dagarna hehe :P tack "du vet vem" och tack patriic <3..

Nu ska ja mixa ihop en uppsatts om william shakespear :P möhöhö kul? NEJ :)

Huvudvärk har ja o mina ögon är knäppa som vanligt de fattas ju bara att ja blir blind nu?
Får ta mig i kragen o gå till ögonspec nån dag men först lär man få en remiss som ja fick förrut men då va de så bråttom att ja lära te hälsocentralen istället för man lära tydligen vänta bra länge på ögonspec..
O detta resuletrade SÅKLART i fel medicinering som fuckad up mina ögon totalt så nu är ja halv blind vissa dagar kul när man syr?
NEJ..

O igår hade ja på mig lotion med brun utan sol effekt som INTE ska ja resultat på engång ja snackar om dove summer nånting :P silki glow eller nå liknande TROR ni inte att ja är helt fläcklig idag då? jo minnsan brun här o vit där haha shiet ja ska fan i mig vara mer noga idag :P

Pics..
Här är ja idag haha ;O inge hårförlägningar är de då..
o tyvärr har vi modevisning 2 gngr nästa vecka så ja kommer ej kunna sätta i nå förlägningar på fredag :( SUCK..

Visst ser ja lagom road ut? ;D men man kan inte vara snygg gämt eller?



Mina fina rosor som ja fick :)


O dessa fick ja häromdagen :) pretty in pink ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0