Låt mig bara vara mig själv annars får du gå..

Ja o P bråkar som vanligt o snart ger ja upp, ja förstör ju bara hans liv ialfl.
Jag tror vi båda har gett upp nu faktiskt... Ja tror ingen av oss orkar längre allt bråk som varit alla elaka ord som ingen utav oss menat egentligen..

Jag är inte kännslokall egentligen ja har bara sjukt svårt att visa vad jag känner, de vet nog alla vid det här laget...
Just nu känns allt så jävla omöjligt bara.

Javill lägga mig ner somna in och födas på nytt..
Som en människa som folk faktiskt kan förstå, för ibland förstår inte ens jag mig själv nå mer..
När jag älskar någon tar ja avstånd och det är inte förens allt är försent som jag verkligen kan förstå hur mkt just den personen betyder för mig..

Ja orkar inte mer.................Ja ska leva o dö ensam aldrig mer ska en kille komma in i mitt liv.........

Kommentarer
Postat av: Marcus Berg

Ibland förstår jag mig inte på dig Nathalie, Men det innebär inte att jag vill sluta känna dig och din underbara personlight och det bör du veta vid det här laget ;)

2009-05-28 @ 12:32:28
Postat av: Anonym

[email protected] testa å adda om den så får du se hur det går..:D jag använder aldig absolut_smile^^ men men det löser sig ska du se..:D asså crousing för er me..skoj skoj..ska du ut i helgen då? jag ska ut å supa me alla raggare..:D haha. kram

2009-05-28 @ 14:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0