In the middle of the night..

Oh yes jag städar eller ja nu ligger ja o lyssnar på radioseven :) Klicka in där o tryck på lyssna nu uppe i högra hörnet..
Just nu spelar de Love is gone :)..

Aja de va inte därför ja skulle blogga nu :P hehe jag hitta bara en massa dikter o texter när ja gick igenom en mapp med papper.



.....................................................................................................................................................

- Du smäller upp min dörr tar tag i min arm sliter mig upp knuffar in mig i väggen, sliter av mig handduken knuffar ner mig på golvet. Jag landar på min rygg det gör ont jag försöker få tag i min handduk men du sliter tag i min arm drar upp mig knuffar in mig på toaletten knuffar ännu en gång ner mig på golvet jag landar på min mage, du drar mig upp i håret, vissa utav mina hårförlägningar lossnar. Du bär mig in i vardagsrummet kastar mig över soffan så att jag landar med ryggen på den hårda kanten. Du tar ännu en gång och sliter upp mig knuffar ner mig på rygg i korridoren jag spjänar emot men du lyckas ändå................. När du är klar döljer jag mitt ansikte för att jag gråter...... Du går... och jag faller ihop..

.....................................................................................................................................................

Nä nu mår ja inge bra nå mer... Hoppas Patric ringer snart :,( han är ju ute.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får gå in på verktyg, Altenativ sen går du till Sekritess där har du 2 rutor "tillåt" och "Blockera" jag ska ligga under "blockera" sen så får du tillåta mig sen högerklicka på namnet å lägga till i friendlist..hoppas du förstår..:D hehe angående den andra frågan så tänker jag vara tyst för jag vet inte va jag ska svara på den..ha en toppen helg..kram

2009-05-23 @ 00:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0