Hund attack ='O

Ja gick ut med min hund alldeles nyss o allt var lungt o skönt ända tills vi kom ner till vattnet.
 så kommer en lös hund som bor där och börja trampa på min hund från  början var det ju okej för henne men tillslut blev det för mycket.
 hon börja morra och han började att bita henne och då tog ja självklart upp henne i min famn för även ja var ju livrädd o ja tyckte så himla synd om henne.
Då börja den där stoora äckliga hunde klättra med klorna i min tröjja och försöka bita mig sen började han hoppa och försöka få tag på min hund o han liksom bet i luften där stod jag med min hund i famnen och en arg stor hund och försökte komma iväg.
Ägarna såg allt de va ju det värsta men inte fan kom de inte de bara kollade bort..
Jag hade sån panik att ja kände gråten i halsen så jävla rädd var jag.
Efter 15 minuter så började hunden bli värre han tog klorna i min tröjja och försökte bita mig i armen så jag började snurra runt runt med den där jävla hunden som klättrade så tillslut började min byxer åka ner då lära ja försöka dra upp dem samtidigt som ja håller i min hund samtidigt som den där andra håller fast mig o hugger efter mig.
Tillslut efter nästan 30 minuter går en utav ägarna sakta framåt han kollar mot sjön o ignorerar mig totalt.
Tillslut så frågar han med en kaxig ton
- Är det en tik?
- Ja svarar jag
- Löper hon?
- Nej inte längre säger jag.
Sen tar han sin hund och går :S..
Får det gå till så här?..
Jag vände och gick hem med flisan ja kommer innanför dörren och sen känner jag tårarna komma jag var så jävla rädd...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kännner dig Nathalie och JAGVET ALLT om ditt liv förstå att jag vill hjälpa dig läs texten nu jag vet att du kommer känna igen dig:



Kvinnan som skriver om sin sadistiska älskare uppträder så otroligt naivt. Hon låter sig manipuleras ofattbart långt och förlåter och försvarar honom ständigt. Allt detta tycks bero på hennes rädsla att förlora honom till en annan. Hon uppvisar starkt kriterier på borderlinsk personlighetsstörning som främst tar sig uttryck i bland annat i sjukligt beroende av en annan människa och djup självdestruktivitet. Oftast har människor med den störningen blivit utsatta för sexuella övergrepp som barn. De flesta som utsatts för detta får en sexualskräck och har svårt att lita på män under resten av sina liv. Andra, ett fåtal, reagerar med att gå motsatta vägen och bli sexuellt promiskösa för att på det viset bearbeta sitt trauma. De får ett inre tvång att återuppleva det gång på gång för att på så sätt lätta på det inre tryck det innebär att ha detta med sig i sin psykiska kappsäck. Tvångstankar som kan ta sig uttryck i patologisk masochism, självbestraffning, en vilja att "smutsa ner" sig själva som människor, förnedras, bli prostituerade. Det finns otaliga exempel på barn som utnyttjas av sin far och in i det längsta försvarar honom för att de är så beroende av honom och skulle vara hjälplösa "föräldralösa". Barn lägger därför ofta, tragiskt nog, skulden på sig själva. Det är precis så denna kvinna gör med sin älskare. Dessa barn "vill älska pappa och hoppas han blir snäll igen". De upplever sig inte ha andra alternativ i sitt beroende. Som vuxna har de ofta djuppsykologiskt retroaktivt ett undermedvetet hat mot fadern. Men att komfrontera och exponera detta för sig själva skulle kunna innebära psykosgenombrott. Hatet måste därför tas ut mot någon annan än sin källa. Därför kan människor med borderlinsk personlighetsstörning plötsligt från en ödmjuk, hjälpsökande attityd plötsligt slå om i en kraftigt avvisande, elak. Det är precis vad som hände när denna kvinna plötsligt inte ville vara med i tråden och därmed "bestraffade" de som försökte hjälpa henne.

2009-05-23 @ 22:27:29
Postat av: marcus Berg

Hej där!

Låter som ägaren till den hunden var riktigt skitstövel det..Såna ägare ska inte ha hund tycker jag...

2009-05-23 @ 22:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0