Felica o Hjalmar <3

Aaah min hund är här =) så himla mysigt.
Idag när vi gick ut ja o hunden så följde katten efter :P heeeeela jävla vägen hem igen haha o ändå gick vi en bit.
Ja trodde verkligen att han typ skulle slinka bort från oss men NEJ :P han följde med o gick tätt intill hunden :P

Snart är det nog dags att gå ut med Felicia igen =) fast just nu ligger hon o snarkar haha ^^,..

Jag vill ha en hund på heltid :P så ja måste ut o röra på mig hela tiden fast visst det funkar inte just nu med skolan osv men sånt är livet =)..

En vecka kvar tills betygen sätts är ja stressad eller vad? :S

Snackade med min engelska lärare idag o JAAAAAAAA :) jag har GODKÄNT i engelska =D..
Så himla perfect det gjorde verkligen min dag:)..

Sen sa hon att svenskan kommer att lösa sig så de va ju skönt (=.

Ja ska börja lägga upp bilder o sånt snart när ja har tid osv men just nu orkar ja inte logga in på den stora datan :P..

Ja har tänkt på en sak :O snart ska ja till tandläkaren :S fyfan...... det kommer bli dyyyyyyyrt..
Jag vet redan att ja har ett hål undrar hur mkt de kostar?
Bara undersökningen kommer ju gå på runt 700 :S

Att göra:

Idag:

(x) Plaggskisserna till den nuvarande modellen

Fredag:

( ) Minst 1 Modell + Plaggskisser
( ) Barnplagg Dok. 1
( ) Barnplagg Dok. 2
( ) Byx Dok. 1
( ) Byx Dok. 2
( ) Trikå kl. Dok.
( ) Börja med uppsatts om William Shakespear.
( ) Klippa ut 16 flaggor

Lördag:

(x) Köpa present åt Emma

( ) Fira Emma som fyller 21 idag =)
( ) Minst 1 Modell + Plaggskisser
( ) William Shakespear
( ) Sy de 16 Flaggorna

Söndag:

( ) Minst 1 Modell + Plaggskisser
( ) William Shakespear
( ) Eventuella rester

Måndag:

( ) Virka klart
( ) William Shakespear
( ) Slå in hål i flaggorna + silver mojjänger

Tisdag:

( ) Virk dok.
( ) Lämna in Uppsattsen om William Shakespear

Onsdag:

( ) Lämna in alla Dokumentationer.
( ) Lämna in alla modeller + plaggskisser i nån pärm eller nå.

När jag har tid:

( ) Göra klart alla samhälls shossanhejsan :P
( ) Skicka in papprena till CSN

Men nu ska ja kiiila ut med hunden o kika om hon orkar ut o gå lite =)
Sen blir det mat o en massa mys med henne ^^.

Får se om ja får "telefonsamtalet" imån :P hehe..

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kollar man ip nummer så kan man se vem det e plus att jag vet att det bara e du som använder "=(" såna smiles. iaf som skriver till mig. Men jag hatar dig inte nathalie det gör jag inte å tro inte det för då tror du fel.

2009-05-15 @ 15:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0