Back on Track.

Nu har jag bestämt mig för att börja uppdatera min blogg varenda dag igen :).
Så nu kan ni spionera hur mkt ni vill muhaha :D...

Just nu ligger ja i sängen o myser med mig själv haha det där lät aabsolut fel men ja ni fattar..
Har bomulls huvud idag :P

Men aah ja skriver imån pusspuss

Så här räknar man till Feger, seger, niger och Tiger :P Ta de första 2 bokstäverna i siffrorna 1 - 10 o sätt "ger" på slutet alltså såhära:

1. EtGer
2. TvGer
3. TrGer
4. FyGer
5. FeGer <----
6. SeGer <----
7. SjGer
8. ÅtGer
9. Niger <----
10. TiGer <----

Räkna nu till Sjukhus
Gör samma sak fast ta de 3 första bokstäverna i 1 - 7 och sätt in khus på slutet ;)
Såhära:

1. EttKhus
2. TvåKhus
3. TreKhus
4. FyrKhus
5. FemKhus
6. SexKhus
7. SjuKhus <-----

Och tillsist räknar vi till Tidning.
Ta de två första bokstäverna i siffrorna 1 - 10 och sätt dning på slutet :).

1. EtDning
2. TvDning
3. TrDning
4. FyDning
5. FeDning
6. SeDning
7. SjDning
8. ÅtDning
9. NiDning
10. TiDning <-----

Va kul man kan ha då ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0