Allt kan vara komplicerat vissa gånger.

Men livet ska inte vara lätt vi ska ha våra motgångar för att kunna bli starka och växa :).
Jag o patric har inte bråkat på några dagar typ 2 haha o de känns otroligt skönt :).
Tänk om han inte hade kämpat så mkt som han verkligen har gjort för mig och vägrat släppa taget om mig när jag bara gett upp allt och tröttnat då hade inte ja haft honom här vid min sida.
Guu vad han stöttar mig hela tiden :) Tack...
Inatt somnade vi med mobilerna på :P haha så man kan säga att vi sov tillsammans haha med högtalare på.
Det kändes otroligt tryggt lär jag säga.

Annledningen till att vi bråkar så mycket han o ja är den att jag är inte en männsika som säger jag älskar dig jag är inte heller en männsika som hela tiden säger att jag tkr om den andre personen osv.
Medans han är det han säger att han älskar mig hela tiden :) aah så sött!!

Idag har jag inte ont nå mer patric har fått mig att slappna av och låta mig känna mig frisk :D.
Mina ögon är väll sisådär men de gör inge ont idag ialfl :).

Sånna här dagar är verkligen skööna ^^ ja har lyssnat på time after time med roland keating typ 30 gånger idag haha den är ju bara så himla fiin <3

Jagvet ja la ut den i mitt förra inlägg men ja lägger upp den nu igen :P :)

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Marcus Berg

Kan inte sluta och läsa din blogg här över Nathalie, även fast jag inte har någon chans och träffa dig något mer så är det kul och veta vad som händer runt dig. Hur mår och allt sånt där. Föresten kul och höra att du mår bra att du inte har så ont i ögona.. Du får ha bra tjao!\\Marcus

2009-05-22 @ 15:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0