Undrar hur många..

Undrar hur många som steker hamburgare i jhela världen just idag?
Nu står jag med "dig" i köket och gör mat till mig o syster o bror hamburgare mmmm ska bli så gott =). Ska bli en myys kväll ikväll tror tyvärr inte ja kan åka in till niklas idag för att ja kan inte komma in på nå sätt =(..
Jag som sett fram emot det... Hoppas han inte blir sur =/. lärade ju ställa in i veckan med för att ja va så trött..

Men a så kan det går ;).

Haha mina hamburgare blir säkert knapriga ;).
Tuur att jag inte ska bli en hemma fru.
Jag har bacillskräck och är otroligt nogrann med att det man steker eller "ugnar" blir genomstekt haha hellre bränt än rått..
Ojj nu brännde ja dem en aning haha shiiet jag måste gå en kock kurs ;)..

Nej nu blev jag törstig :P PUSSS hoppas ni inte läste detta otroligt onödifga inlägg

Föresetn är det bara jag som inte tycker om mjölk? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0