Tjejer älskar att trampa ner på varandra.

Och jag kan inte förstå varför?
Det är så in i helvette barnsligt att trampa ner och kassta elaka ord på en människa man inte känner en människa man aldrig har träffat. Men vet ni varför vi gör det? Jo så klart vi är så jävla avundsjuka så vi bara vill vara den personen. Men vi vet att vi aldrig kommer att vara henne, så därför trycker vi ner henne.

Det är fan pinsamt att vara tjej ibland, inatt drömde jag faktiskt om detta. Jag drömde att att en tjej verkligen glodde på mig och jag blev förbannad. Så jag glodde tillbaka och såg henne rätt i ögonen och gjorde nån komstig min som typ betyder vad fan glor du på? Då sa hon - förlåt. Haha tänk om det var så i verkligheten?

Men så är det ju inte...
Här fortsätter folk glo som småbarn, viska saker ge bitchblickar. Jag blir så irriterad av att bara tänka på det. Vafan håller ni på med? Jag hatar sånna blickar ja vill kunna skjuta med ögonen ibland alltså inte så att de som glor dör utan mer får en stöt så deras hår står rakt upp haha..

Jag klarar inte av folk som glor, för något år sedan, då vågade ja inte gå ut bland massa folk ensam bara för blickarna. Jag vet alla får de där blickarna på sig men jag klarade inte av dem ja mådde sjukt dåligt o trodde det var en massa fel på mig. Nu bryr jag mig inte längre glor någon/några på mig brukar ja glo tillbaka och se irriterad ut tills dom slutar. Jag vill få dem att känna sig dumma!

Men aa det kommer aldrig att förändras tyväärr..

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0