Tal på Engelska

Ja för idag höll jag tal på Engelska. Jag var egentligen inte specielt förberedd eftersom ja började med talet i förr går och slutförde det igår. Jag tror jag aldrig vari mer nervös faktiskt. O jag fick verkligen inte ut mitt budskap.. ja var för nervös =/..

Mitt tal..



+ En till sida..

Jag idag...
Prövade att ha highlighter runt ögonen och det känndes skönt faktikst:P
Ignorera fläcken påå kinden för den fläcken sitter inte på min kind utan på spegeln.



Gina Tricot my loove today ;)

Min katt gillar inte när jag fotar honom ;)

Okej jag ställer upp på ett foto då bara inte du är med ;)

Jag sa ett nu gör du mig förbannad sluuuta innan jag tar till min superkraft

(ser ni tungan)

*snyft* SLUTA *snyft*

Inatt efter att jag duschat o skulle borsta tänderna svällde min tunga upp :S..
Jag hann bara öppna munnen och helt plötsligt fick ja aaaas ont i tungan o det liksom spred sig ner i halsen :O.. O när jag sedan la mig började min hals svälla upp det var jätte läskigt för ja trodde att ja skulle kvävas.. Men det gjorde ja inte

En läskig sak hände i morse.. När H hämtade mig så snackade vi lite o en bit innan ja skulle hoppa av så börjar jag plötsligt sjunga - If I were A boy och precis efter vad tror ni händer? Jo radion börjar - If I were a boy.. Jag trodde typ det ekade eller nått haha.. annledningn att ja började sjunga på den va för att ja lyssnade på den på mtv precis innan ja åkte haha snacka om att ja tajma in rätt ;)

Här kommer låten..
PussPuss
Nu ska ja plugga o så =)..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar.......

2009-03-12 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0