Onsdag

OOO en underbar låt =) så himla vacker. ni måste verkligen lyssna.



Idag har jag varit i skolan o haft textil heela långa dagen vaknade 05:00 som vanligt o var hemma vid 16:30 ungefär.. Dagen var så jävla seg somnade nästan hela tiden.. Usch.. Förstår inte varför ja är så här trött? Jag sover ju nu för tin?
 
Jag ska umgås med Emma i helgen o festa lite om ja inte är så här trött men hoppas ja piggnar på mig o inte håller på o blir sjuk :).. Och idag fyller en utav mina bröder 18 år :P haha han är lika gammal som mina klasskompisar förutom Emma för hon blir snart 21.

Annars har ja inte gjort så mkt idag handlade lite smink efter skolan bara o sen åkte ja hem o fick smörgåstårta och kikade lite på the hills och life of bryan

En till låt haha :P



och en till fiin låt :P


Lägger upp bilder från dagen sen..

Här är en ful haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0