mys helg..

Gårdagen började väll med att ja inte riktigt visste vad jag skulle göra men jag gjorde i alla fall mig iordning.. Sen snackade jag med Marcus o vi kom fram till att jag skulle komma in till Gävle. Så jag gjorde det o vi spelade guitarr hero ^^. Sen ringde Emanuel som egentligen bor i borlänge men som var i gävle igår, eftersom vi aldrig hinner ses så gick jag ut till honom istället o vi åkte o snacka en massa skit bara. Sen hämtade vi upp han och hans fulla kompisar och började den långa färden till borlänge först hem till mig o hämtade kläder. O sen släpptes nån av i hofors och de andra i borlänge de bor typ granne med emanuel. Ialfl de va kul o träffa honom =).

Sen skjutasde han hem mig ända in till Sandviken. SNÄLLT =).

O sen duschade ja o typ fixade mig o städade o sen kom en massa folk för att fira "H" som fyllt. Så vi åt en massa kakor o en skit god blåbärstårta som va från marangoni här i sandviken.

Efter en stund kom Niclas hit å mös =) så himla länge sen ja träffade honom det tar typ 1 år mellan varje gång haha..
Nu har han stuckit o ja äti ja är sjuukt trött idag =/ vaknade himla tidigt känns de som..

Jajja.. nu ska ja typ gör nått..

Söt unge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0