Måndag - Pics..

Idag mår jag definitivt bättre :D jag känner mig så himla lycklig för stunden tack alla fina vänner ni är underbara utan er skulle ja inte må så här bra :)..

Dagen började med Textil som vanligt (skjort/blues kurs) det var lagom kul när man sovit 4a timmar :P 01 - 05 haha.. Men det gick jag börjar äääntligen bli klar med den sista detaljen <3 oooh vill bli klar med denna tråkiga o hemskt svåra kurs. Efter det hade vi natur.. o ja det var på gränsen att ja somnade, det enda vi fick göra var att lyssna o skriva... Sen var det lunch falukorv o potatisos MEN falukorven tog slut efter bara nån timma :O:S vi fick inge sånt men det gjorde inget för vi fick starka kebabjärpar :P dem var jätte goda ;)..

Fast ändå inte alla som tycker om, ja tror till o med det hör till relionkosten.. Varför är det så här? ska inte skolaten räcka till alla?

Sen hade vi valfri plats på samhällen så jag o emma skyndade oss att skriva ut papper om jämnställdhet o sen stack vi hem till henne o kikade på tv i hennes nya fina lya :).. O jag åt choklad ;)..

Egentligen slutar vi 15 idag men nej inte IDAG för då var det bowling "suck" vi lärade både betala för oss och stanna kvar extra länge :S.. what the hell..

Lalla nu gör ja inget ialfl missade min buss så åkte med H hem fast först in till dollar med syster så ja kunde köpa nya kollegieblock ett svart o ett rött o fejk skinn :P o sen köpte ja ett armband till syster oo va snäll ja är ;)..

När ja kom hem lekte ja amatör fotograf, min katt ställde upp som modell haha de vart kassa





Dumma snö försvinn!!



Jag vill Ha sommar sol o vackra blommor :D..



Mitt monster som ja skapa utav trolldeg igår haha ;) fan vad tråkigt man kan ha då..





Detta är då min älskade HjalleBallePäronSkalle <3 finare katt finns inte..

Ni får ursäkta men ja har fallit för secondhand serenad :) så här kmr återigen en låt med dem..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0