Lördag........

I helgen är Ida hemma från karlstad =)
så har jag tur så får jag träffa henne ^^,,..
Annars vet ja inte riktigt vad som händer får
se om jag åker in till Gävle eller inte...

Ska ialfl färga systers hår snart klippte ju henne igår
haha det blev välll aa vad ska man säga?
Inte bra haha..
Fyfan vad vi har skrattat åt henne bara för att jag
blekte nyligen slingor på henne o nu kapa ja ju av dem
så nu har hon fått en blond hjälm av nå slag haha stackarn.
restrerande håret som fortfarande är långt de är juh brunt..

Å nu ska hela håret bli brunt o jag tycker inte hon passar alls
i det.

Jaja får väll se då.

Igår gjorde ja typ inget låg hemma o kikade på film
o sånt..

Repli-Kate den va faktiskt kul om ja hade sett hela vilket
jag inte gjorde för att jag började snacka med en kompis
på msn så missa väll halva men märkte även att ja sett
slutet på den filmen förrut.

Såg även slutet på the shining haha ;)
ÄNTLIGEN fan va ja gillade slutet men filmen suger.

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0