Ligga ner gråta och aldrig resa sig.


Är precis vad jag vill göra, ja vill ruttna fast i sängen o bara tyna bort. Jag har så jävla ont i hela kroppen så javill somna.. o drömma en fin drömm o aldrig vakna igen. När ja somnade igår drömde ja bara mardrömmar men ändå känndes allt så jävla verkligt...

Varför kan inget gå bra?

Färgade systers hår.. Blev förvånad frillan blev faktiskt jävligt snygg :)..
Det var som jag trodde det var färgen hon hade före som gjort att den såg knäppp ut.. Jag har föresten blivit agressiv :O.. I alla fall emot mina saker och i munnen jag blir lätt irriterad på folk som klagar eller folk som inte förstår. Det är absolut inte meningen det är en dum nathalie som ploppat i mig I guess..

Och jag har tröttnat på folk jag haft kontakt med vill bara bryta allt o börja om..
Imån ska jag få träffa Ida innan hon åker hem till Karlstad oo vad det ska bli kul =) saknat henne så himla mkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0