Jenessa "Boey" Byers

Jenessa Byers har jag berättat mycket om i tidigare inlägg och gör det åter igen, för hon är en person jag verkligen ser upp till. Hon är död men ändå lever hon på något vis kvar, hon har satt spår i mitt hjärta.
Alla borde få höra talas om henne, en liten flicka med ett stort hjärta.
Tänk om man hade samma mod och samma anda som henne.
Hon förtjänade verkligen inte att dö, det är människor som hon som borde få leva kvar.

Jenessa.



Tyvärr vann hon inte den andra kampen när hon fick cancer igen =( då dog hon.
I mitt hjärta kommer du och din familj alltid att finnas.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Johansson

Har tyvärr inget fungerade ljud på datorn för tillfället men fan va världen är för orättvis, folk som inte uppskattar livet, bara ställer till en massa elände, tjafsar och super bort livet osv, varför ska just de klara sig ändå och inte speciella personen som definitivt förtjänar att leva som inte har gjort en fluga förnär i livet, förstår inte, varför ska just de råka ut från såna hemskheter, blir jämt tagen av allt sånt man ser överallt:/

2009-03-09 @ 21:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0