Jag [hjärta] smärta/extrem klantighet?

Igår blev inte kvällen som vi velat.. Men det var ändå mysigt att träffa emma =).. Vi för festa hos henne o spela poker o så.. sen stack vi ut i snö yran och träffade hennes pojkväns vänner o vi skulle in på interpol men tror ni inte de jävla vakterna va dumma i huvudet? Jo minsann de släppte inte in emma bara för att hon inte hade "rätt" kläder på sig lika med en kille som hade ett hål i sin jacka? :S vafan är detta? INTERPOL NEJ TACK ja har aldrig varit in där o nu kmr ja definitivt att inte gå in där heller vakten skrattade åt min kompis o honade henna fyfan säger jag!!!

Så vi stack hem till emma o snackade lite o så sen hoppa ja på bussen hem till viken.. När ja går av bussen känner ja hur halt det är men glider ner en bit nedanför vägen (på en stig) sen kommer david o ska hämta mig då PANG ligger ja där haha.. när ja kikar upp (vaknar eller va man ska kalla de) så står där två poliser o david bredvid mig.. Pinsamt läge eller vad? fuck va ja skämms o fan vilke huvudvärk ja har och ont i nacken o världens fulaste o ondaste blå märke på armen haha synden straffar sig självt?..

Tack David för att du är en sån underbar vän :)

Poooker Face


Konstiga/böjjbara knän?



Btw tack för alla söta kommentarer :) blir så glad när ja läser sånna..

Lazee - Hold on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0