Horoskop/Guldkant


Guud vad läskigt varför stämmer horoskop så bra in?
I alla fall inom kategorin sex och kärlek.

Vågen (23/9-22/10)
Sex o Kärlek: Det är många händelser som känns
motiga och mindre lyckade. Kanske mår du bäst
av att bara låta saker vara ett tag

Ja kanske borde jag det?
Vi lever bara en gång och kärlek är något man inte behöver stressa
fram även om det känns så ibland, men gör man det
så känns det himla krystat.
Nä ja önskar att ja var liten igen..

Förlåt marcus men ja blev så glad av ditt sms du skickade det
precis när jag var nere.
Så här stod det:

- Hej där Nathalie! Jag vet
inte vad som är fel på mig
men kan inte sluta tänka
på dig, då menar jag inte
bara för du är snygg o
sexig utan mer för din
unika och härliga
personlighet som jag fick
uppleva när vi sågs och
skulle göra rätt mycket för
att få uppleva igen med
dig. Så får man uppleva
och umgås med dig mer?
Ha det bra och många
varma kramar på dig från
en gävle bo som saknar
dig (Marcus)

Sånna sms sätter guldkant på min vardag =).
Tack ^^,

Puss snart ska ja sova =)
Ja är ledig imån ^^, jippie hoppas alla får en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0