Hemma.

Lyssna så UNDERBAR LÅÅÅT =) Lips of an angel

Ja jag sov över så hann inte in till den enda lektionen ja hade idag " SUCK ".. Ligger fortfarande i sängen, har kikat på andra avenyn och så =).. Ska plugga en massa idag har ja tänkt ^^,. Ja har även fått mer insikt eller vad man säger ja är glad över att ja är singel. Ja verkligen känner det, ja vill inte ha nå förhållande just för tillfället för ja har inge bråttom alls. Men ja skulle ändå vilja ha nån där att tänka på o att sakna =).

Ett ex(eller vad man ska kalla det)smsade:

- Hej nathalie. Hoppas vi kan
vara vänner. För jag saknar
att snacka med dig :(
Hoppas iaf allt är bra med
dig? Kram tiias

Vad svarar man på ett sånt?
Inget så klart är man så jävla feg att man bara kan skicka ett sms så får man inge svar.
Hade han därimot ringt kanske de hade varit annorlunde eller ja haha vette fan om ja hade svarat.
Just nu har ja ingen aning, ja mår inge dåligt av att slippa honom kankse för alla hans elaka kommentarer om mig? Hur mkt ska man tollerera?
Sånna sms får ja av honom men i hans blogg berättar han hur mkt han ångrar att han träffade mig OMG..
Ett rop på umärksamhet? tror du att nån ska tycka synd om dig?
Jag sårade dig aldrig jag sa bara sanningen, den sanningen ingen annan vågat säga till dig.
Om det var nån som sårade nån så var de du som sårade dig själv.
Sluta va så jävla desperat haha..

En jag saknar de är Kenneth ='(.........................................
Han är inget ex utan en snäll människa som ja inte snackar
med längre han typ hatar mig =/.
Ja förstår honom gav honom inga svar osv...
Men ja saknar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0