Grå Lördag =)

Idag har jag gjort..
ABSOLUT ingenting =) haha.. Fan vad lat jag känner mig, men jag har inte haft någon lust så aa.. Så kan det går.. Blir ensam hemma med syster ikväll så Pelle plutt kanske kommer förbi eftersom an viss person har svårt att bestämma sig eller nått ;) haha..

Igår så snackade jag med Mattias i några timmar :P haha ;).. Glömde ju att ja skulle ringa A sen haha fast när jag väl gjorde det så sov han..

Men så kan det vara när jag snackar med folk jag tycker om :D..

I April ska jag som sagt åka till Mattias o gud vad ja lääängtar ^^,
Men jag längtar ännu mer till Paris =).. The land of fashion <3
Men man vet aldrig det brukar ju bli mkt tal o lite verkstd haha.
Vi får se hur det blir med allt..

Porr Vänner ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0