God night and sleep tight..

Hejsan o god natt för nu ska ja sova =).
Inge särskillt har hänt idag har bara varit ledig och kännt mig
på ett konstigt sätt.. För först var jag deprimerad o sen super
lycklig o sen jätte deprimerad igen.. Undrar om jag börjar bli typ psyksjuk haha ;).. Nu är det nån bil utanför som dunkar musik hoppas de slutar tills att ja ska sova. För jag har verkligen super svårt att sova till ljud och ljus om jag inte varit vaken ett dygn eller är helt dyngrak. Önskar de kunde uppfinna sömntabletter som är ofarliga så att man kan ta ut dem receptfritt på apotek..

Såg på arlanda och lyxfällan nyss...

Arlanda.
- Skit bra program tycker jag som älskar typ dokumentärer.
Men ja kom att tänka på fan vad otrevliga vi är emot personal på flygplatser om ett flygplan gått sönder eller är försenat. Snälla det kan väll fan ingen av de som berättar rå för? Fel personer att skälla på. Blev så jävla irriterad på den där gubben som käfftade hela tiden.. Åhh...

Lyxfällan.
- Handlade idag om en bortskämd stureplanstjej.
Okey det där tycker ja hon hade klarat på egen hand ja tror att hon var med för att syyynas.
Men det var kul i alla fall =) se hur man lever i sthlm som en bratt haha..
Jag har aldrig varit bortskämd om kommer aldrig att bli o de är ja glad för, ja kan stå på egna ben ekonomiskt.

Äsch nu ska ja svara på en massa mail som lär ta hela natten o sen ska ja sova =)
PUSS

Fin text o fin låt.
Läs texten innan låten börjar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0