Fredag..

Ja fredag idag o ni vet redan vad jag har pysslat med under dagen =) alltså städning o så.. ska ta tag i mitt rum snart I promiss men just för tillfället känner ja inte för det =)

Vågar du svara på ALLA frågor?
JA [ ] NEJ [x]

Om just dig..

Vad heter du?
Svar:Ronja Nathalie

Vilka ställen bor du på?
Svar: Sandviken/Forsbacka/Stockholm/Kanarieöarna

Hur gammal är du?
Svar: 19

När är du född?
Svar: 20:onde Oktober 1989

Pluggar eller jobbar du? Med vad i så fall?
Svar: Jag pluggar andra året på Hantverksprogrammet Textil/Mode/Design i Gävle på Polhemskolan

Sex och Kärlek..

Civillstatus? Dejtar? Gift? Sambo? Särbo? Förhållande? Singel?
Svar: Singel

När blev du av med oskulden?
Svar: När jag var 16

Hur många har du haft sex med?
Svar: -

Favorit ställning?
Svar: -

Har  du barn?
Svar: Nej

Har du någonsin varit gravid?
Svar: Ja tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0