Förvirrad =/....

Jag vill bara ha tid du spelar ju ändå? Så vad är de som är konstigt mellan oss? Ja känner bara att ja verkligen vill tänka igenom allt o sånt innan vi ses igen vilket vi kanske gör på torsdag efter att ja läst din blogg känns de konstigt.. =( ja önskar du kunde säga vad du känner till mig... Men av  någon annledning gör du inte de =/.... Jag vet jag har inte sagt till dig vad som hänt i mitt liv heller men ja klarar inte av det just nu.. ja vill bara glömma de o fokusera mer på dig o mina andra vänner mitt liv o glömma allt tråkigt som hänt.. Men nu vet ja ialfl vad/hur du känner... att ja bara leker med dig :S, vilket jag aldrig skulle kunna göra.......... Men men de är ju så du känner.......




Idag ska ja vara ledig bara o plugga små städa och bleka håret + sätta i nya hårförlägningr <3 det behövs..

"kram"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0