Föörlåt.. Stop spinning around..



Förlåt att jag blivit så kass att skriva men jag vet inte vad ja ska skriva för stunden känner jag mig helt tom i huvudet och min yrsel har blivit så mycket värre o man ska inte tala om min trötthet det känns som att jag varit uppe flera nätter i rad även fast att ja sover bättre än någonsin fast visst det har varit några sömnlösa nätter det har de.. Men det är för att jag har svårt att sova när mina ögon är röda o gör ont o när folk låter en massa utanför o när ja är stressad eller har mycket att tänka på..

Min älskade katt hjalmar har varit borta sen igår kväll oO jag saknar honom så det gör ont min lilla prins kom hem nu då ='(... Vad har hänt med mitt hjärta...

En läskig sak jag har börjat haulsinera igen :S fan blev skrämd från vettet när ja tvätta sminket ='( usch det ska jag inte berätta för mattias då tror han ja blitt knäpp igen..

Aja nu ska ja lyssna på musik o försöka lugna mig..

See ya tomorow pyss

FRÄÄÄNT klipp/kort film :P har du humor? aah se den då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0